צור קשר
מאלף כלבים בצפון

מאלף כלבים בצפון

מאלף כלבים בצפון

אימון בסיסי אילוף ציות לכלבים עם מאלף כלבים בצפון, איך להתחיל ?
המפתח לחיים שלווים עם הכלב שלך הוא בסיס לאילוף טוב. אימוני צייתנות יכולים להיות מהנים, אבל הם יכולים להיות מאיימים, במיוחד עבור בעלי חיות מחמד שזכו לראשונה. לכלבים יש אישיות שונה ועשויים לדרוש סגנונות אילוף שונים. אתה יכול לפנות לעזרה מקצועית או לעשות זאת בעצמך.
הנה כמה טיפים מ- מאלף כלבים בצפון בסיסיים לאימון צייתנות כדי לעזור לך להרגיש פחות מוצף !

פריצת בית
סבלנות ועקביות הם המפתחות לפריצת בית מוצלחת. אם זה עתה הבאתם הביתה גור חדש, אילוף כלבים בצפון הוא דרך אחת לתרגל פריצת בית. זהו כלי מועיל להקניית התנהגות טובה. הוא יסתכל על זה כמרחב הבטוח שלו, וזה גורם מפתח לאופן שבו הכלב שלך יכול להרגיש רגוע כשאתה לא בסביבה או כשהוא משתעמם. גורים צריכים להתחיל לפרוץ בית בגיל 7 וחצי עד 8 וחצי שבועות בערך. עבור כלבים מבוגרים יותר שחולצו או מאומצים מהמקלט, הם עשויים להזדקק לאילוף מחדש לצורך פריצת בית. אותו תהליך מיושם על גורים חל גם עליהם.

פקודות בסיסיות
אימון ריקול הכרחי למקרי חירום והוא אחת הפקודות החשובות ביותר ללמידה. כאשר הכלב שלך לא רצוף או משחק בחוץ, ריקול אמין הוא קריטי לבטיחות שלו ושל אחרים. למד כיצד ללמד את הכלב שלך את חמשת סימני הציות הבסיסיים: לשבת, להישאר, לרדת, לבוא ולעזוב אותו עם אילוף כלבים בצפון. פקודות אחרות עשויות לקחת כמה שבועות עד שהכלב שלך ילמד, אבל לאחר מכן, לימוד רמזים אחרים יהיה קל יותר.

הירשם לשיעורים פרטיים
יש הרבה סרטונים וספרים שיכולים לעזור לך באימוני צייתנות עשה זאת בעצמך, אבל כלבים מסוימים עשויים לדרוש הכשרה מקצועית יותר מאחרים. יקר לא תמיד אומר טוב. התייעץ עם הווטרינר שלך להצעות או חפש אזור אימונים שנבדק היטב בקרבתך. במהלך שיעורים אלו, מלמדים את הבעלים את הגישה הנכונה כיצד להעביר פקודות לכלביהם וכיצד לעודד כלבים לציית. אילוף צייתנות לכלבים עוסק בסבלנות ועקביות. בחר את השיטה הטובה ביותר שתתאים לך ולכלב שלך.
אילוף כלבים וירטואלי עם מאלף כלבים בצפון, האם זה מתאים לך ולכלב שלך?

אולי אחד הדברים החיוביים ביותר שהגיעו ממגיפת COVID היה העלייה של אילוף כלבים וירטואלי.

מה שהיה פעם בעיקר שירות אישי הפך כעת לאפשרי לעשות וירטואלית, מה שמאפשר למאמנים כמונו לעזור לאנשים מכל רחבי העולם(אילוף כלבים בצפון באמצעות שיחות וידאו). אם אתה שוקל אילוף כלבים וירטואלי עבור המשפחה שלך, תן לנו לעזור לענות על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר שאנו נשאלים.

איך עובד אילוף כלבים וירטואלי?
עם התוכנית שלנו, כל עוד יש לך גישה לטלפון או מחשב עם מצלמה וחיבור אינטרנט תקין, תוכל לגשת למומחיות שלנו מכל מקום בעולם!

אנו משתמשים בזום עבור מפגשי האימון שלנו, ומאפשרים לנו לראות אותך ואת הכלב שלך בפעולה, ולאמן אותך בחיים.
האם אילוף כלבים וירטואלי אפקטיבי כמו אילוף אישי?
כן! מצאנו שאימון וירטואלי יעיל לא פחות מהדרכה אישית אצל מאלף כלבים בצפון.

תקבל את אותה הדרכה והדרכה בדיוק כמו התוכניות האישיות שלנו, כשההבדל העיקרי הוא שאתה תהיה זה שמטפל בכלב שלך במשך כל האילוף. וזה לבד יכול להיות מועיל מאוד כדי לבנות את הביטחון שלך ולספק תוצאות מהירות בבית.

האם הכלב שלי מועמד לאילוף כלבים וירטואלי?
בין אם יש לך גור חדש או כלב מבוגר יותר, אילוף וירטואלי יכול לחולל פלאים כדי לספק בסיס לצייתנות ולנימוסים, לעזור בבעיות גורים כמו נשיכת משחק או אילוף בסיר, לפתור בעיות התנהגות ולענות על כל השאלות שלך בצורה ידידותית למשתמש , פורמט יעיל.

מה עם תוקפנות?
תאמינו או לא, ניתן להתמודד עם כמה מהמקרים המורכבים ביותר של תוקפנות, חרדת פרידה ובעיות התנהגות אחרות ברמת יעילות גבוהה באמצעות אימון וירטואלי.
אסטרטגיות מציאותיות לבטיחותם ולשפיותכם הפעוט שלי ואחד הכלבים שלנו !

פעוטות וכלבים. יש כמה דברים מקסימים יותר, במיוחד כשהם מתכרבלים יחד או משתוללים בחצר. יש שפע של מידע בחוץ על איך לשמור על בטיחות פעוטות בסביבת כלבים, ולהיפך, אבל לא מצאתי הרבה מידע שנכתב על ידי איש מקצוע אילוף כלבים בצפון שבאמת יש לו פעוט וכלב.

כ- מאלף כלבים בצפון מקצועי והורה לילד בן כמעט שנתיים (ועוד תינוק שצפוי להגיע בקרוב!) ושני כלבים, המטרה שלי כאן היא לספק אסטרטגיות בטיחות לפעוטות ולכלבים שהן מציאותיות, למקסם את הבטיחות עבור המשפחה שלך , וגם לשמור על מה שנשאר מהשפיות שלך.

למד לקרוא את הכלב שלך !
כהורה לפעוט, זה עשוי להיות רק המידע החשוב ביותר שאתה לומד על כלבים.

בעוד שלעתים קרובות אנו חושבים על נהמה, חבטות ונשיכה כעל הסימנים הגדולים ביותר של אי נוחות של כלב ליד פעוט, הם למעשה נותנים לנו כל כך הרבה אותות אחרים. חלקם עדינים עד כדי כך שלעולם לא תשים לב אליהם אם לא היית מחפש אותם.

להלן כמה מאותם סימני לחץ ברמה נמוכה שאתה עשוי לראות כאשר פעוטות וכלבים נמצאים יחד:

ללקק שפתיים. זה נראה כמו לחיצה מהירה מאוד בלשון של כלב, וזה אחד מאותות הלחץ הנפוצים ביותר, אך העדינים ביותר, שאתה עשוי לראות מהכלב שלך. בדרך כלל תראה את זה במהלך אינטראקציות של פעוט/כלב כמו חיבוק, נשיקות או התנגשות אחד בשני.

פַּהֶקֶת , תאמינו או לא, פיהוק הוא סימן נפוץ מאוד של אי נוחות לכלב! זוהי דרך מתוחכמת שבה כלב עשוי לנסות לפזר מצב מלחיץ, אבל זה נפוץ בטעות כלב עייף. שימו לב לכך במהלך אינטראקציות.

התנהגויות הימנעות , אם הכלב שלכם מנסה ללכת או להתרחק מהפעוט שוב ושוב, אפשרו לו את המרחב הזה, והפנו את הפעוט לפעילות אחרת. ייתכן שיהיה עליך להפריד פיזית בין השניים אם הפעוט שלך מתמיד במיוחד!

עין לווייתן , זהו מונח מפואר למראה מאוד ספציפי שתראו בעיניו של כלב לא נוח. בדרך כלל הם יופנו מהילד, אבל עדיין יביטו בהם בחזרה בגוף מתוח. תשימו לב שאתם רואים חלק ניכר מהלבן של העין של הכלב, ומכאן השם.

שאלות נפוצות על מאלף כלבים בצפון !

איך קוראים למאלף כלבים?

חשוב להבין שכל אחד יכול לקרוא לעצמו מאלף כלבים או אפילו התנהגותי. אין חוקים שמכתיבים מה מגדיר מאלף כלבים או התנהגותי. כצרכן, זה תלוי בך ללמוד את ההבדל ולחקור את איש המקצוע לפני שאתה שוכר אותם לעבוד איתך ועם הכלב שלך.

האם ניתן לאלף כל כלב?

אם אתם מעסיקים ומרגשים את הכלב שלכם, השתמשו בתגמולים שלדעתו כדאי לעבוד עבורם, והפכו את האימון לזמן מהנה לחיבור, כל גזע יכול ללמוד וליהנות לעשות זאת. עם זאת, אין ספק שחלק מהגזעים מתאמנים בקלות רבה יותר מאחרים.

איך לדעצת סימנים של מאלף כלבים טוב ?

-הם מקבלים בברכה שאלות. בחר מאמן שאוהב אותך לשאול שאלות -הם חולקים מידע בחינם. יש להם אתר? -יש להם כלבים מאולפים היטב משלהם. -הם מתאמנים בשיטות שפיתחו. -הם רואים אותך ואת הכלב שלך כאינדיבידואלים. -יש להם שימור לקוחות גבוה.

מה זה אילוף כלבים ?

תהליך אילוף כלבים נועד על מנת להשיג מטרות ספציפיות ולראות תוצאות עם דרכי תקשורת וההבנה עם הכלב שלך . בדרך כלל אחרי תהליך של אילוף כלבים , הכלב שלך יתנהג אחרת לגמרי ואז תבני דרך לתקשר אותו בצורה נהדרת !

האם כלבים רואים צבע?

לכלבים יש רק שני סוגים של קונוסים והם יכולים להבחין רק בכחול וצהוב - תפיסת צבע מוגבלת זו נקראת ראייה דיכרומטית.

איך לבחור מאלף כלבים בצפון ?

  • כדאי מאוד לשים מטרות על השולחן כדי שהכל יהיה ברור ואת התוצאות שאתם חולמים עליהם , אילוף הכלב שלכם מאוד חשוב והכי חשוב מזה תוצאות מבריקות
  • אתם חייבים להתרשם מפגישה ראשונית על המאלף שמולכם , התרשמות היא נושא מאוד חשוב בתהליך אילוף כלבים ואם אתם לא מתרשמים אל תתחילו את האילוף
  • תנסו לקבל המלצות מלקוחות שלקחו את אותו תהליך עם אותו מאלף ותנסו לקבל החלטה אם כל תהליך האילוף הוא מומלץ ותקין
  • חשוב מאוד לקבוע פגישה לפני שמסכמים עם מאלף כבים וכדאי מ אוד להגיע למקום בו הכלב שלך יעבור אילוף אתם צריכים להיות מודעים לכל שלב בתהליך

נקודות חשובות על אילוף כלבים בצפון !

הכוונה

אם אתם מתלבטים באילוף כלבים אנו נשמע לכוון אתכם לעבר המטרה ולפגוע בה בזמן הכי קצר ומהיר

שירות מעולה

אנו נותנים ללקוח ולכלב שלו שירות מעולה תוך כדי מענה לכל נושא קטן כי חשוב לנו שתהיו מרוצים

סדנאות

מדי פעם אנו עורכים סדנאות של אילוף כלבים ואיך להתנהג ולהתייחס לכלב כדי להגיע לשיא ההבנות והעבר הפקודה הנדרשת

שנים של ניסיון

מאלף כלבים עם הרבה שנות ניסיון ותוכניות אילוף שקבענו עם הזמן שמבוסס על הניסיון שלנו

יעוץ

פגישות יעוץ לכל נושא שקשור למאלף כלבים ונדאג להעביר לכם את התשובה המדויקת ביותר

מעוניין לשמוע עוד פרטים אילוף כלבים בצפון ?